.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس


واکنش فراکسيون فلسطين مجلس به اقدام «اردوغان»
گروه سياسي: فراکسيون فلسطين مجلس در بيانيه اي با تقدير از اقدام اردوغان- نخست وزير ترکيه- در نشست داووس تصريح کرد: برخورد انقلابي و تاريخي اردوغان بايد سرمشق همه سران کشورهاي اسلامي و عربي باشد.

ارزيابي «حسينيان» از مقايسه احمدي نژاد و موسوي
قدس- گروه سياسي: روح ا... حسينيان، نماينده مجلس ديروز در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره مقايسه عملکرد احمدي نژاد و ميرحسين موسوي گفت: عملکرد آقاي احمدي نژاد بسيار مثبت بوده است و زماني که از احمدي نژاد اسم مي برم بدين معنا ست که من ايشان را بيشتر قبول دارم.

حيدرپور: هيأت رئيسه با رحيمي همنوا شده است
قدس- گروه سياسي: عوض حيدرپور، نماينده مجلس گفت: هيأت رئيسه مجلس، همنوا با رحيمي(معاون پارلماني رئيس جمهوري) سؤال من درباره مدرک وي را غير قانوني اعلام کرده و اظهار کردند قابل طرح در مجلس نيست.
وي با رد شايعه پس گرفتن سؤال خود از وزير علوم تصريح کرد: سؤال من قانوني است.

«فريادهاي بي صدا»؛ تحريف واقعيت عليه ايران
واحد مرکزي خبر- آمريکا و انگليس با ساخت يک فيلم سينمايي در افغانستان، توطئه جديدي را عليه جمهوري اسلامي ايران آغاز کرده اند.
اين فيلم که با کمک مالي انگليس و با ياري آمريکا ساخته مي شود، «فريادهاي بي صدا» نام دارد و در آن حادثه اردوگاه «سنگ سفيد» در خراسان رضوي تحريف شده است.
صحنه هاي اين فيلم نزديک پايگاه آمريکايي بگرام در حال آماده شدن است و ساخت آن به «صديق برمک»، از فيلمسازان افغان واگذار شده است.
حدود سال 1378 ، گروهي از مهاجران غيرقانوني افغان که در اردوگاه «سنگ سفيد» نگهداري مي شدند، با حمله به نگهبانان اين اردوگاه، سلاحهاي آنان را گرفتند و با مأموران درگير شدند.
در اين درگيري، تعدادي از هر دو طرف کشته شدند و سرانجام با ورود نيروهاي پليس، اين شورش خاتمه پيدا کرد، اما اين موضوع به دست آويزي براي برخي از وابستگان در افغانستان تبديل شده است و آنان قصد دارند اين حادثه را بزرگ نمايي کنند.
قرار است اين فيلم در سالروز اين حادثه به نمايش درآيد.

تيراندازي در دفتر وزارت داخلي اسرائيل
فارس- افراد ناشناس با ورود به يکي از دفاتر وزارت امور داخلي رژيم صهيونيستي، به تيراندازي در داخل اين دفتر اقدام کردند.
به گزارش پايگاه خبري «پانيت»، دو فرد ناشناس و نقابدار با ورود به دفتر وزارت امور داخلي رژيم صهيونيستي در شهر «رهط»، به تيراندازي در اين مکان اقدام کردند.
پايگاه خبري «پانيت» و روزنامه صهيونيستي «پانوراما» با اعلام اين خبر اعلام کردند که هيچ کسي در اين عمليات کشته يا زخمي نشد.
هيچ اطلاعاتي از سرنوشت افراد مهاجم به اين مکان حکومتي منتشر نشده است.

قنبري: نظرسنجي، آخرين راهکار اصلاح طلبان است
فارس- قنبري، عضو فراکسيون اقليت مجلس هدف اصلاح طلبان را رسيدن به وحدت دانست و گفت: نظر سنجي بايد به عنوان آخرين راهکار در رسيدن به وحدت مد نظر اصلاح طلبان باشد.

مجاهدين انقلاب و مشارکت، خاتمي را زير فشار گذاشته اند
فارس- عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: برخي تندرو هاي مجاهدين انقلاب و مشارکت، فشار روحي و رواني روي خاتمي گذاشته اند تا در انتخابات شرکت کند.
محمد علي امامي گفت: اگر تندرو ها در رفتار و منش خود تجديدنظر کنند، دور از انتظار نيست که کروبي از آنها در کابينه خود استفاده کند، در غير اين صورت به آنها ميدان نمي دهد.

کروبي در کابينه خود از خاتمي هم استفاده مي کند
فارس- يوسف بسنجيده، عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي گفت: کروبي در کابينه خود از همکاري خاتمي نيز استفاده مي کند.

يک کارگزاراني: خاتمي سه شنبه آمدنش را اعلام مي کند
باشگاه خبرنگاران- عضو شوراي مرکزي کارگزاران سازندگي با اشاره به جزئيات جلسه روز شنبه ميرحسين و خاتمي گفت: ميرحسين در جلسه خود با خاتمي اعلام کرد که تا ارديبهشت ماه فرصت زيادي باقي است، اما خاتمي نپذيرفت.
هدايت آقايي همچنين از قطعي شدن نامزدي خاتمي در انتخابات دور دهم رياست جمهوري خبر داد و گفت: خاتمي خبر رسمي نامزدي اش را روز سه شنبه در مصاحبه اي اعلام مي کند.

عيادت رهبر انقلاب از همسر امام(ره)
تابناک- رهبر انقلاب روز شنبه با حضور در بيمارستان، از همسر گرامي امام خميني(ره) عيادت کردند.
آيةا... خامنه اي در اين ديدار، براي سلامتي خانم ثقفي دعا کردند.

کروبي: تازه اول جواني ام است !
ايلنا- مهدي کروبي در ديدار شاخه جوانان و دانشجويان حزب «اعتماد ملي» با اشاره به اظهاراتي مبني بر اين که وي را براي تصدي پست رياست جمهوري «پير» خطاب کرده بودند، گفت: من کجا پيرم؟ تازه اول جواني ام است.

نجفي: مذاکرات قاليباف و احمدي نژاد منتشر شود
تابناک- محمد علي نجفي، عضو شوراي اسلامي تهران گفت: طرح جامع حمل و نقل و ترافيک تهران که به تصويب شورا رسيده، مورد قبول اعضا قرار دارد و ما مصرانه خواهان اجراي آن هستيم، اما آقاي رئيس جمهور اصرار بر بررسي مجدد اين طرح دارند.
وي خاطرنشان کرد: بهتر است متن مذاکرات منتشر شود تا مردم، خود قضاوت کنند.

رئيس ستاد رسانه اي موسوي کيست؟
عصرايران - ميرحسين موسوي همچنان در کورس انتخابات قرار دارد و حتي رئيس ستاد رسانه اي اش را نيز انتخاب کرده است.
رئيس ستاد رسانه اي ميرحسين، مدير سابق يک خبرگزاري معروف است که پس از دوران خاتمي، براي ادامه تحصيل از ايران خارج شد و اينک با مدرک دکتري به کشور بازگشته است.

پيشنهاد آيةا... مکارم درباره صلح نوبل
شبکه خبر دانشجو- آيةا... مکارم شيرازي ديروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با تشکر از اعتراض کوبنده «رجب طيب اردوغان» اعلام کرد: مسؤولان صلح نوبل، اگر انصاف و شجاعت دارند، بايد اين جايزه را امسال به نخست وزير ترکيه اعطا کنند.

جانشينان احتمالي واعظ جوادي
قلم پرس- شنيده شده، دکتر محمد يزدي يا نسرين سلطان خواه، جانشينان احتمالي فاطمه واعظ جوادي در سازمان حفاظت محيط زيست مي شوند.

غربيها و شنود مکالمات مقامات لبنان
شبکه خبر- شبکه تلويزيوني «المنار» از اقدام برخي سفارتخانه هاي غربي در بيروت به شنود مکالمات بعضي از شخصيتهاي سياسي لبناني خبر داد.

گزارش «فايننشال تايمز» از نوه هاي امام (ره)
عصر ايران- روزنامه «فايننشال تايمز» انگليس در گزارشي درباره نوه هاي حضرت امام(ره) نوشته است: بسياري از جوانان ايراني در پي (حجة الاسلام)حسن خميني هستند؛ مردي خوش سيما با روحيه شوخ طبعي که دوستدار فوتباليستهاست.
از نگاه برخي اعضاي بيت(آيةا...) خميني، حاج حسن، نقطه اميد براي احياي آن چيزي است که آنها ميراث واقعي پدربزرگ شان مي نامند؛ يک سيستم دموکراتيک، با رهبري ولايت فقيه.
خانم اشراقي معتقد است: (حجةالاسلام) حسن خميني از پتانسيل رسيدن به رئيس جمهوري برخوردار است.

بي بي سي: ايرانيها همچنان از انقلابشان حمايت مي کنند
واحد مرکزي خبر - شبکه تلويزيوني «بي بي سي» عربي در گزارشي اعلام کرد: ايرانيها با گذشت سي سال از انقلاب اسلامي ايران، همچنان به انقلاب و نظام حاکم پايبند هستند.

آکادمي دريايي آمريکا: نگران مين گذاري تنگه هرمز هستيم
عصر ايران- آکادمي علوم دريايي آمريکا در آناپوليس ايالت مرينلند روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته ميزبان بيش از 100 تن از کارشناسان مسايل خاورميانه و ايران بود.
در اين کنفرانس خانم «کيتلين تالميج» از دانشگاه MIT آمريکا ادعا کرد: در يک جنگ احتمالي، ايرانيها مي توانند بيش از 700 مين را در مدت زماني کوتاه در تنگه بريزند، در حالي که غرب تنها مي تواند، حدود 20 مين را روزانه خنثي کند، از اين رو پاکسازي کامل تنگه هرمز از مين، هفته ها به درازا مي کشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.